stege 0 Postad 7 Augusti , 2012 Önskas referens på kapellmakare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vanercruiser 1 Postad 7 Augusti , 2012 Kan varmt rekommendera Falks kapell & segelmakeri i Vänersborg, Snabb, seriös, kunnig och dessutom bra pris. Fast om du bor på Sveriges baksida så kan det ju bli långt att åka hit för att nåla upp kapellet kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 461 Postad 7 Augusti , 2012 Jag har använt Kapellmakarna AB i Stockholm (vid Hornstull) och är mycket nöjd. www.kapellmakarna.se/ För att hitta flera inlägg om kapellmakare här på MG kan du googla med detta som sökord kapellmakare site:maringuiden.se Mackey PS Jag vet inte vad som är fram och bak på ett klot, men jag vet att det blir ljust först här på Sveriges östra kust. Detta bör då kunna kallas framsidan eftersom det är den sida som kommer först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
freddenacka 1 Postad 7 Augusti , 2012 Hej Jag har använt mig av Värmdö sadelmakeri, (Urban) till både min och min fars båt. Han har varit väldigt duktig och gjort ett snyggt jobb, bra priser med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MeaDiva 1 Postad 7 Augusti , 2012 Hej Vi har en bra kille här i Marstrand som syr kapell, har haft hans grejer på en segelbåt och är mycket nöjd. Om det är i denna delen av världen som du befinner dig! Kolla på http://rodehn.se/ /Tobias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zewe 0 Postad 8 Augusti , 2012 Använde mig också av kapellmakarna när jag beställde till min shipman i våras, helt kanon kontakt och inga konstigheter dyra var dom inte heller jämfört med andra. Jag hade sådan otur att jag inte kunde hämta kapellet på vardagar när dom hade öppet men det var inga som hellst problem för dom ett samtal och det var löst och så mycket bättre service än så kan man fasen inte få, jag rekomenderar dom varmt. /p Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 8 Augusti , 2012 Använde kkk för mitt nya kapell 2009. Inte den billigaste offerten men kapellet var 100% enligt önskemål och satt perfekt på en gång från början. Mycket nöjd! Proffs! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser