Gå till innehåll
torsdag 14 november 2024
Mambo

Vart tog Watski vägen?

Rekommendera Poster

Ursäkta löjlig fråga men hur tusan kan man hitta Watski och deras butiker på webben?

Om man slår på ordet Watski får man inget vettigt?

De flesta kanske vet var den lokala Watskibutiken ligger men bor man i Stockholmstrakten kan det vara bra att veta var de olika butikerna finns, även utanför sitt normala närområde.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I någorlunda närhet till Stockholm finns bara tre Watskibutiker kvar: City Kommendörsgatan 26, Lidingö Brädgårdsvägen 4 och Bromma Voltavägen 13-15.

Det har verkligen gått utför för Watski...sad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Watski är och har under väldigt många år varit branchens största distributör. Watski äger inga butiker själva. En del butiker har dock använt deras varumärke. Watski Vaxholm gör det fortfarande. I Stockholm finns det några stora återförsäljare till Watski. Söder om stan Benn's och Båtmagneten. I city Captains Kommendörsgatan och norr om stan Marinbutiken i Åkersberga och Dogger i Norrtälje www.watski.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Helt rätt Hency men tidigare fanns det många butiker med namnet Watski, så är det inte längre. En del av butikerna finns kvar men under annat namn och de får säkert sina grejer från bl a Watski medan andra butiker försvunnit.

Det känns som SeaSea är det nya Watski i avseendet många butiker.

Mvh
Fred

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I Södertälje fanns (finns?) en Watski affär. Jag skulle en gång handla en sak som kostade ungefär 10:-, även hos Watski. Jag lade den på disken vid kassaapparaten och frågade vad den skulle kosta. Jag fick svaret 100:- ! Jag avstod givetvis från detta köp! Expediten gjorde ett lamt försök att kalla det ett skämt. Det var andra gången denna Watski affär försökte lura mig så jag trodde inte på expediten. Jag tänker inte göra något 3:e försök att handla i en Watski affär.

Senast ändrad av xyz123 | 07 augusti 2012 | 20:27

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min lokala Watski ockrare är helt inkompetent på båtar. (de är inte inom marinbranschen primärt)

Enda Watski ockraren som är riktigt bra är Hjertmans. Annars tacka vet jag Sea

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...