julle1973 0 Postad 6 Augusti , 2012 Ny Sea Ray klubb!! Intresse koll!! Vi har nu blivit några som vill dra igång en ny sea ray klubb. Hade varit roligt och få en inblick i hur många som vill vara med på detta?? Mvh Jörgen Gyllenglimma Göteborg Sea Ray 300 Weekender 1978 Volvo Penta AQAD 41b 290 DP Hemma hamn Björlanda Kile Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kilstaro 0 Postad 6 Augusti , 2012 Blir med Sea Ray 250 SD till helgen och är gärna med! /Christofer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snatcher 0 Postad 6 Augusti , 2012 Jag är med. Kör bara //Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bildspel 2 Postad 6 Augusti , 2012 Japp, jag är med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 7 Augusti , 2012 Gomorron ...är det något sjukligt behov att peta i trådar du ändå inte har intresse av , trots allt ? Du , Danne .. fundera lite på det ..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunnsviken 295 Postad 7 Augusti , 2012 Jag är också med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maruder 0 Postad 7 Augusti , 2012 jag är gärna med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 7 Augusti , 2012 Det du kallar för ett sjukligt behov är allt annat än just det; jag ställer frågan igen för det är nog fler än jag som förundras. Hur många Searayklubbar behövs? Varför bildar man en ny klubb om det redan finns en gammal. Kom man inte överens? Med tanke på ditt lite bittra svar så kan jag kanske förstå att man får dra igång en ny... klubb. Och du; fundera du på det Senast ändrad av 2012 | 07 augusti 2012 | 14:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
julle1973 0 Postad 7 Augusti , 2012 Hej 2012 jo det som gjort att jag tog upp intresse kollen var helt enkelt så att jag försökt att bli medlem i sea ray klubben som finns....men får inget svar och det går inte att få någon info från ansvarig då jag vid ett flertal tillfällen försökt att nå denne via mail etc. Jag har försök under 3år att få kontakt. Såg en annan tråd där frågan var Är sea ray klubben död? då är det fler som inte heller får någon medlemskap eller kontakt. När det nu är ett flertal som vill ha en Sea Ray klubb och den som finns inte verkar fungera eller om dom inte vill att fler skall vara med så får väl vi dra igång en ny. Eller tycker du att vi har /gör fel???? Mvh Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 7 Augusti , 2012 Du har ingen koll...så enkel är det ! Svaret du fick av TS visar det tydligt ..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Augusti , 2012 Det är väl det som kallas troll.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xcelro 4 Postad 8 Augusti , 2012 Jag är intresserad av en mer livaktig Se Ray-klubb. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaYa 0 Postad 9 Augusti , 2012 Jag är med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anderssonjorgen 0 Postad 12 Augusti , 2012 Hej! Nu finns en klubb för oss Sea Ray entusiaster igen, Sea Ray Club. Den gamla klubben verkar ha dött ut. Jag har själv försökt bli antagen som medlem i klubben men inte fått något svar. Eftersom jag är stolt ägare till en Sea Ray så tycker jag att det borde finnas en fungerande klubb vilket det gör nu. Sea Ray ägare, gå med i klubben! //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
William99 0 Postad 16 Augusti , 2012 Jag är med ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaww 2 Postad 16 Augusti , 2012 Självklart att man är med. //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikjoh 0 Postad 15 April , 2013 Låter toppen1 Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaYa 0 Postad 15 April , 2013 Någon i sthlm's området som är intresserad utav en sea ray träff i sommar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunnsviken 295 Postad 15 April , 2013 Låter trevligt. Jag har en liten 180 CB från 1989 som jag gärna byter erfarenheter av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunkan7194 0 Postad 24 April , 2013 Jag är gärna med! Äger en 260 Sundancer -01 sedan 5 år MVH Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gardan 0 Postad 10 Maj , 2013 Blir gärna medlem Bra insiativ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dennis_rs 0 Postad 12 Maj , 2013 Jag är gärna med i klubben - sea ray 220 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raschen79 0 Postad 2 Juni , 2013 Räkna med mej!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaR 0 Postad 14 April , 2014 Jag är gärna med SeaR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaR 0 Postad 14 April , 2014 Jag är med! SeaR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackan1975 0 Postad 14 April , 2014 Jag är gärna med!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser