Noz1 0 Postad 6 Augusti , 2012 Hej har en roddbåt som är ca 5.10 lång som jag inte vet vad det är för märke och hur många häst man kan ha på den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noz1 0 Postad 6 Augusti , 2012 Nästa bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jonten Postad 6 Augusti , 2012 tänkte du försäkra den? mvh jonte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noz1 0 Postad 6 Augusti , 2012 nej det är mer för att veta vad det är och vad den är godkänd för. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jonten Postad 6 Augusti , 2012 ok, då är jag med. den ser lite rasslig ut ,så frågan är nog mera vad den tål. men en typ 10hästars skulle nog sitta fint därbak? mvh jonte edit: såg att det var en tamp och inte (vad jag trodde)en spricka vid toften. då kan du ju bara titta på liknande båtar och bedöma Senast ändrad av jonten | 06 augusti 2012 | 20:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noz1 0 Postad 8 Augusti , 2012 ingen som har en aning om vad det kan vara för tillverkare på båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noz1 0 Postad 17 Augusti , 2012 har kollat massor på goggel men inte hittat någon som ser lika dan ut som min båt är det någon som har en ide om vart man ska leta? Mvh Hägga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 17 Augusti , 2012 Vid första anblick tycker jag det ser ut som Cresent eller jofa men rätt svårt eftersom så många tillverkare är så himla lika Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 18 Augusti , 2012 Det ser ut som en vi ägt för länge sen vi hade 9.9 yamaha 2t. En bryggranne hade 15 yamaha 2t. det var bättre om man var fler än 2 vuxna. Jofa har jag för mig... Vad jag kommer ihåg så var det dubbelskrov i botten som man fick länsa i ett hål framför akter toften. Luckan för trycktank har en förhöjning där slangen kommer ut till motorn. Båten ska ha kort rigg. Om det är samma.....eller likadan. Den ska dessutom vara osänkbar. Senast ändrad av happysix | 18 augusti 2012 | 10:24 Senast ändrad av happysix | 18 augusti 2012 | 10:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser