florodoltarzan 0 Postad 3 Augusti , 2012 Tjena, Har sett den här båten ett par gånger nu på Sandhamn: http://db.tt/WcA1rXvY - någon som vet vad det är? Drygt 30 fot gissar jag. Det ligger en orm på kapelltaket också av någon anledning... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soumi_batti 3 Postad 3 Augusti , 2012 Ser ut som något polskt skit. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 3 Augusti , 2012 Ne jag kan inte heller påstå att det är den vackraste båten jag sett! Ser ut som en segelbåt utan mast ;0) ormen på kapellet är för att hålla fåglarna borta och det funkar faktiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
florodoltarzan 0 Postad 4 Augusti , 2012 Någon som kan vara lite mer specifik gällande vad det är för båt? Anade att ormen hade med det att göra men har aldrig sett det förut. Jag gillar båten - det saknas schyssta wa-båtar med spjutskrov... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser