Odeheim 0 Postad 2 Augusti , 2012 Hej! Har funderat på en Askeladden 585 men funderar på hur liten ruffen är? Eftersom den verkar så rymlig i bak så misstänker jag att den har väldigt liten ruff. Går det ens att sova i den och kunna sträcka ut benen? Har inte hittat någon att kolla på ännu men har kollar på Ryds 570 tex som jag fick plats i ruffen utan störra problem. //Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 2 Augusti , 2012 Familjen hade en sådan och den är lika klaustrofobisk som de flesta DC i den storleken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Odeheim 0 Postad 2 Augusti , 2012 Jo visst är det så. Men denna ser ut att va ännu mindre. Inga fönster, inte ens uppåt. Dock verkar den rymlig i bak dessutom med färskvatten tank. Inte helt vanligt i små DC båtar väl? Kanske finns det någon annan DC båt som är bättre. Men jag föll för denna när jag såg den. Har dock inte hittat någon kring mina områden. Tyvärr sitter det 2 taktare på nästan alla som det verkar. Inte helt vanligt att man byter motor på en båt som bara är 10-12år gammal. Om det inte hänt något förståss. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser