Hoogan 0 Postad 20 Januari , 2005 Hej,blev nyss medlem i denna förträffliga klubb,,kul med likasinnade,jag håller just nu på att färdigställa elektriskt dubbelkommando,hade funderingar på radiokontroll,men det får vara kabel,i år iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Utaraptor 0 Postad 20 Januari , 2005 Hej Hoogan Jag kollade dina bilder. Den inredningen år inte av för hackor. Supersnyggt! Det vore kul om du har lust att berätta om ditt dubbelkommandebygge, ärna med bilder! //Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 21 Januari , 2005 Berätta mera om dubbelkommando vi dör av nyfikenhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dallbo 0 Postad 17 Mars , 2005 Dalbo intreserad av dubelkomadå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dallbo 0 Postad 17 Mars , 2005 Dalbos stålbot utan dubbelkomando Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gösta Orre Postad 8 April , 2005 Hej,jag har en stålbåt med mekaniskt backslag,vad vet du om dubbelkomandon. Vore kul om du svarade. Förresten,mekaniska backslag går väldigt tungt. Gösta Avesta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hoogan 0 Postad 8 April , 2005 Hej Gösta,mfl. Jag vet väl inte nåt speciellt om dubbelkommandon,i min båt har jag byggt allt av fönsterhissmotorer o elmanövrerade hydraulventiler,har hydrauldrift,hydraulisk styrning o även hydrauldriven bogpropp.så det var väl att klia sig lite ihuvet,o börja mickla,det ser då ut att funka,hittills,,, Gösta, är du från Avesta?Jag är från Norberg,,grannar,, ,,,Hoogan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gösta Postad 9 April , 2005 trevligt,kan du inte se min mailadress,kan man lämna ut den här,kanske kunde höras på tel. Gösta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 9 April , 2005 Tjena Gösta! Om du blir medlem så kan man skicka mail till varandra plus en del andra nyttigheter. Varmt välkommen! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser