Robban1977 0 Postad 28 Juli , 2012 Tjaba. Jag bor i Linköping och nu verkar det vara dags att bygga om bryggan. Idag så sitter det lite tjockare trästolpar ner i botten men allt bör bytas ut. Min undran är då var man kan köpa galvade stolpar typ sådana som vägskyltar sitter på. Någon som vet? Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Juli , 2012 Ring vägverket och fråga vem dom har som leverantör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 28 Juli , 2012 De flesta använder väll Burton rör från gamla byggställningar. Men det blir ju lite som att resa ett tält istället för att bygga ett hus. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 28 Juli , 2012 Järvägsräls eller grövre I-balk brukar fungera utmärkt. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Robban1977 0 Postad 28 Juli , 2012 Tack för tipsen. Ska kolla runt lite för att se vad jag kan få tag i. Tack igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser