SeacatC 0 Postad 27 Juli , 2012 Som rubriken lyder så undar jag om någon kan berätta för mig vad det är för flagga (bifogar bild). Det är alltså den blåvita med båtratt på som jag undrar över. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeacatC 0 Postad 28 Juli , 2012 Ingen som vet eller vill svara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 28 Juli , 2012 Jag känner igen den så väl men... Först trodde jag att det var klubb maritim men det stämmer ju inte? Jag kanske kommer på det så småningom. Det blir säkert pinsamt . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seasido 0 Postad 28 Juli , 2012 Någon marinklubb? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeacatC 0 Postad 29 Juli , 2012 Jag såg den på Classic Boat Meet i Nynäshamn så den kanske har något att göra med klassiska båtar? Tack snälla för att ni svarar. Skriv gärna om ni kommer på det, är ju så nyfiken av mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 29 Juli , 2012 Aha, med den ledtråden blev det enkelt! Det är Gaff Yacht Society's flagga enligt deras hemsida. http://www.gys.se/klubben-350962 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeacatC 0 Postad 31 Juli , 2012 TACK! Äntligen är min nyfikenhet stillad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser