adde_xboy 3 Postad 27 Juli , 2012 Hej! Sett att många tycker Eniro På sjön är en bra app. Så jag laddade ner den till min Samsung Galaxy Nexus. Men positionsbestämningen är ju jättedålig, istället för att se en prick eller liknande vart jag är ser jag en fet vit kvadrat (se bild). Ska det verkligen se ut så eller är det något fel? Ps. Är på Gotland just nu. I vanliga fall har jag försökt använda den i Sthlms skärgård .Ds Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 27 Juli , 2012 Så där ska det inte se ut, det ska vara en blå prick i mitten och en kompassnål som pekar åt nord/syd. Appen kanske inte är helt kompatibel din telefon. Ser dt likadant ut när du kör vanliga eniroappen? edit. Om du kikar på omdömmena för appen på Play Market så ser du att du inte är ensam om detta problem med Samsung Galaxy Nexus. Senast ändrad av No_jah | 27 juli 2012 | 10:44 Senast ändrad av No_jah | 27 juli 2012 | 10:46 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adde_xboy 3 Postad 30 Juli , 2012 Tusen tack för svar. Antar att jag får strunta i denna app tills jag skaffar en ny telefon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser