HanneZ82 9 Postad 25 Juli , 2012 Jag skall försöka få igång acn på min båt och när jag skulle öppna seacocken i motoeutrymmet så va handtaget sönder. Någon som.vet var man kan köpa handtag som passar? Det står midland på handtaget. Bifigar bild på seacocken. Den på seasea passa inte Mvh. Hanned Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HanneZ82 9 Postad 25 Juli , 2012 Det går bra nu :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 882 Postad 25 Juli , 2012 Midland Metal har ju lite olika varianter på handtag till sina kranar... http://www.midlandmetal.com/item_search.php?p=valves Kan nog bli svårt att hitta ett av deras handtag som reservdel. Det är nog enklare (och billigare) att använda en tång för att öppna/stänga med säsongen ut och byta kran i vinter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HanneZ82 9 Postad 25 Juli , 2012 Tack Googlade men lyckades inte hitta tillverkaren. Jag ser inte riktigt vart jag skall nypa åt med.tången men jag får.väl dyka ner lite djupare i motorrummet och kika. Mvh. Hannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser