Gå till innehåll
lördag 14 december 2024
simpan

plast plugg Powertrim

Rekommendera Poster

har en johnson 60 hk  04a . bytte oljan i tilten ( Powertrimen) men jag drog av övre luftningspluggen i plast hittar inte någon att få tag i. letat i alla tillbehörs o servicställen men ingen vet har haft den biten med gängor med mej men hittar ingen liknande gänga på någon bullt dom tror det är en amerikansk gänga på den ?? någon som vet vart man kan hitta en sådan min engelska är dålig kan knappt stava mitt namn på engelska crying . vågar man att gänga om till mm gänga  isåfall måste man väl riva hela pumpen så man får ut allt spån ur den ? är det besvärligt att plocka isär den. pumpen är i aluminium. tacksamm för alla svar.

Simpan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Så taskigt! Du ska absolut inte ge dej på att gänga om något... Ring och kolla med Marinshopen, dom kan säkert beställa hem en på 4-5 dagar. Edit; Skulle det kanske funka med en expanderdyvika så länge? Dom spänner ju fast riktigt ordentligt. Tänkte på en sån här http://www.hjertmans.se/... Ahhh funkar inte med länken på Ajfån! Men gå in där och sök på dyvikor finns ju olika beroende på hålet till påfyllningen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

du ska ha 1000 tack jag hade ingen tanke på en sådan enkel lösning när jag låst hjärnan på bultsgängor jag ska åka och köpa en i morgon.  trevlig kväll.

Mvh: simpan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...