Krille_S 0 Postad 18 Juli , 2012 För dom som är intresserade så hittade jag denna 80-talsrulle om segeltrim på youtube. Så seglar du snabbare Så seglar du snabbare, ger grundläggande segeltrim föklarat på ett enkelt sätt. Tysk produktion med Svensk berättar röst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 19 Juli , 2012 Tack för länken! Mycket bra film, den skall vi titta på igen innan vi kastar loss i helgen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denada 0 Postad 19 Juli , 2012 Way to go ;-) Kul film Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 23 Juli , 2012 Kul att ni gillar den. Tog några timmar att rippa och tanka upp den. Gillar att ha något att glo på när man har dötid. Mao, inte jobbar eller pillar med båten Hittar någon något mer matnyttigt så tipsa gärna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 31 Juli , 2012 Du har inget dropboxkonto, eller annan plats du kan slänga upp originalfilmen på? Tänkte ha den på datorn i båten som obligatorisk filmkväll innan semestern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 496 Postad 3 Augusti , 2012 Utmärkt film som visar alla grundläggande trimmöjligheter på ett bra vis. Jag är också intresserad av möjligheten att ladda ner filmen på datorn för att kunna visa den utan internatuppkoppling. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 3 Augusti , 2012 Den är rätt tung. Ska kolla hur jag kan lösa det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
folkew 0 Postad 4 Augusti , 2012 Kör Firefox och installera följande tillägg https://addons.mozilla.org/sv-se/firefox/addon/download-youtube/ Sedan är det bara att ladda ner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 5 Augusti , 2012 Självklart!! Tänkte inte så långt..Hemma blind eller vad man ska kalla det! Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 24 Augusti , 2012 Ni som gillar info om segel och riggtrim ( som jag gör) Här är en riktigt bra länk. North killen har lagt upp en massa filmer från seminarium Bulla upp och njut! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser