Gäst Hasse Postad 3 Augusti , 2002 Hej. Jag går i båtbytar tankar och har fastnat för det ökända märket Persson Båt. Båten tillverkas av ett litet företag i Adak(ligger ovanför Lycksele). Är det någon som har eller känner någon som kan delge sina åsikter om båten. Modellen jag tänker köpa heter :Persson Båt 520 DL. Här är adressen till deras hemsida: www.perssonbat.se Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Hasse Postad 4 Augusti , 2002 Ökända? Okända ska det vara. Satt med tumvantarna på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chrher 0 Postad 10 November , 2008 okänd ???? var bor du. i norr vet dom flästa vad en persson båt är för något firman tillverkar ju så mycket annat som vi använder. så här ser min 520 dl ut skickar lite bilder.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 10 November , 2008 Jag blir alltid misstänksam mot den här typen av annonser.. Vad tror ni om att köpa den och den båten? skrivet som första inlägg av någon eller av någon som är gäst och så en adress till en hemsida. Hasse övertyga mig om att jag har fel. Båten är säkert helt ok. Senast ändrad av Marrexxx | 10 november 2008 | 17:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 10 November , 2008 Du får ropa högt efter Hasse. Inlägget skrev för drygt 6 år sen, 03 augusti 2002 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser