gladius 26 Postad 16 Juli , 2012 Hej! Mitt roder är väl okey men mina roderbeslag är nötta och glappar väldigt mycket. Har nu börjat leta runt på nätet efter roderbeslag men hittar endast beslag gjorda för jollar och optimister. Någon som vet var man kan köpa eller vem/vilka som kan tänkas bygga/tillverka roderbelag? mvh Thomas S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zaphir 57 Postad 17 Juli , 2012 hej det brukar kunna ordnas på en mekanisk verkstad. om du har en äldre båt kan du kolla länkar på tex träbåtsakuten mm mats båtlager.nu eller se eller nåt. han har skickat grejer till mig...mkt bra kille. lägg upp en bild om du kan. småvarven kan säkert hjälpa dig också. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ingemarhall 0 Postad 18 Juli , 2012 Hej !Bor Du i Göteborgstrakten vill jag rekomendera Argona i Långedrag ! Dom fixade nya roderbeslag till min Crescent Skipper i rostfritt med delrinbussningar för en tusing. Har funkat jättebra i fyra år nu. Hälsningar Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser