Anders8 0 Postad 14 Juli , 2012 Jag har problem med min Johnson 115 -85. Powertrim kan bara höja motorn men inte sänka den. Vet någon vad det kan vara för fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 14 Juli , 2012 Har du kollat glapp i reglageknappen? Sitter det inte nåt relä till trim/tilt pumpen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 487 Postad 14 Juli , 2012 Om pumpen inte låter då du försöker att sänka motorn så har du ett elfel. I denna tråg tror jag du hittar vad du behöver för att felsöka, förutsatt att du är lite hemma i det elektriska förståss. http://forums.iboats.com/showthread.php?t=515631 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hammarobo 0 Postad 14 Juli , 2012 Sitter 2 st relä i en svart box under motor kåpan ett för sänk ett för att höja byt plats på dom två och se om du då bara kan köra ner istället då vet du att det är fel på relä. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser