drzeke6 0 Postad 11 Juli , 2012 Hej! Undrar om någon kan tala om vilket fabrikat jag har på min bogpropeller,, se bild. Har beteckning sw202 n6? Tacksam för svar. Thomas Senast ändrad av drzeke6 | 11 juli 2012 | 20:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Beeblebronx Postad 11 Juli , 2012 Jag blir nog inte till mycket hjälp, men jag tror beteckningen du anger gäller reläena och inte bogpropellern som helhet. http://www.evdrives.com/contactors_SW202.html Kan du se om du hittar någon mer beteckning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
drzeke6 0 Postad 11 Juli , 2012 Hej! Misstänkte det med,,, men hittar inget annat .. motorn går men propellern snurrar inte, förhoppningsvis brytpinnen,, men vore fint o se en sprängskiss innan jag hoppar i plurret eller lyfter fören,, men tack ändå. T. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjorken 0 Postad 12 Juli , 2012 Thomas Snurrade lite på nätet och tror att Jeanneau Sun Odyssey 37 (om det är det du har) utrustades med bogpropeller från Vetus. 10PK 24V kan stå för 10 Pferdstärke, 24 Volt. Ingen vetenskap, men kanske ett litet tips att börja med. //Leffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser