Orsing 0 Postad 9 Juli , 2012 Har tänkt att bygga om lite inredning i min Orrskär 27 och jag tänkte kolla om det är någon som har tips på bra och snyggt trämaterial till skåp, pentry mm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 9 Juli , 2012 Marinplywood, teak eller mahogny, är väl i princip det enda som används. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Orsing 0 Postad 10 Juli , 2012 Jovars, vet du om nått ställe där man kan köpa marinplywood? Är väl inte direkt vanligt hos en vanlig bygghandlare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 10 Juli , 2012 Bra inköpsställe i Blöteborg http://www.blocket.se/goteborg/Mahogny__Khaya__och_Mahognyfane_r_33772153.htm?ca=15&w=1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 10 Juli , 2012 De flesta bygghandlare kan ta hem på beställning. Alla båttillbehörskedjor har också men då är det nog lite dyrare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 10 Juli , 2012 Vet inte var du bor men erlandson trade har ett bra sortiment Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Orsing 0 Postad 12 Juli , 2012 Kanonbra tips hörrni! Jag bor i Orsa i Dalarna. Finns inte så mycket sortiment här men Sverige är ju som sagt avlångt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Emil132 0 Postad 14 Juli , 2012 Det finns ett väldigt bra ställe i småland! I hubbestad kallas granbäckens varv och maskin hb! Det är ett gammalt båtvarv som funnits länge länge, han har billiga priser och väldigt trevlig man. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser