area58 0 Postad 9 Juli , 2012 Hej undrar om någon vet var man kan få ta på liknande denna, Har sett massor på olika båtar men inte hos någon återförsäljare. Är dessa orginal från tillverkaren eller finns dom att köpa, isf var?? Jag har läst genom de inlägg som finns här med sökord vattenskidbåge och har inte hittat mycket info om just dessa som man sätter bak över motorbrunnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rocketman 1 Postad 9 Juli , 2012 Till min Buster så var det orginaltillbehör, men de ser ju väldigt lika ut för olika märken. Förmodligen är det en och samma underleverantör som skräddarsyr och levererar till de stora firmorna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 9 Juli , 2012 www.turboswing.com http://www.ribconsulting.se/turboswing-3505931 Senast ändrad av alubatar | 09 juli 2012 | 19:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
area58 0 Postad 12 Juli , 2012 Tack jag har också spanat in en båge som turboswing. verkar skitsmidigt men kostar ju en del . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 12 Juli , 2012 Vet intevad de kostar men annars kan man gör en i lite grövre aluminium. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser