Gäst Anders Postad 17 Januari , 2005 Jag behöver ett nytt storsegel till min Compis 28. Kommer man under 13000 kr. i så fall, var? Lee-sails hemsida är aningen för avancerad för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 17 Januari , 2005 kolla med uk-syversen, de har en del beg som de kan sy om. mvh stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 213 Postad 17 Januari , 2005 Kolla Bodings hemsida, http://www.boding.se/ Båttyp...Yta (m2)...Pris Dacron (SEK)...Pris Sandwich...(SEK) Compis.....15,3..........9.600 kr............11.800 kr De brukar också ha lite mässerbjudanden, bor du i Göteborg är det ju dags snart, gå dit och ta in offerter... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunnaro 0 Postad 17 Januari , 2005 Hej! Kolla med Kabat Segel & Båt på Orust. Det är bara att knappa in på Kabat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst fredrik Postad 18 Januari , 2005 Hej , ring apollosails, /sök dom på nätet, de har helt ok priser. /fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olof_M 1 Postad 18 Januari , 2005 Ja, jag rekommenderar också båtmässan. Kom själv ner långt under 13.000 för North Sails stor (dryga 16 kvadrat). Kolla dock upp vad du får för pengarna. Dacron är väl standard för oss vanliga semesterseglare, men designen på seglena skiljer sig lite och därmed pris/prestanda. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anders Postad 23 Januari , 2005 Anders svarar: Tack för detta. Jag hittade en som syr i Polen för 6800 kr. Det är halva priset mot Boding. Tyvärr... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariner Postad 24 Januari , 2005 Prova www.garbo.us dom säljer NARWAL segel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunnaro 0 Postad 26 Januari , 2005 Hej! Du kan även prova med Kabat på orust. Han kommer att vara med på båtmässan i Göteborg.Knappa in på WWW.Segelochbat.se. Jag är själv ute efter segel och har fått mycket bra bemötande oich prisförslag. Seglen sys i polen till förmodligen slagbara priser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser