thule_66 0 Postad 5 Juli , 2012 Hej! Har försökt byta t.lås, får inte till det! är inte så bra på sånt här heller. Någon kanske kan hjälpa mig. jag bifogar bilder, den med kablar har jag klippt bort. vad är vad? Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thule_66 0 Postad 5 Juli , 2012 bild hur lägger man in bilden?! Senast ändrad av thule_66 | 05 juli 2012 | 20:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 5 Juli , 2012 BIfoga bild knappen strax under inläggsrutan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gullringen67 0 Postad 12 April , 2013 Har du skaffat ett unversal lås? Om så, så behöver du en summer för att finna de olika funktionerna på låset. Det hjälper ju bra om du har ett kopplingschema. har man inte det så är det ganska svårt att beskriva i text hur man gör. man behöver nästan se hur det ser ut under kåpan på motorn. det hjälper bra att ha koll på hur kablarna satt på det gamla låset. Det kan vara bra för att veta hur man ska börja mäta. kolla färgen på kabeln och följ den till under kåpan på motorn och se vart den går. Fota Fota Fota så du alltid kan gå tillbaka till utgångsläget. missade att du hade klippt bort jag ska titta på bilden och se om kag kan hjälpa dig.. återkommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 12 April , 2013 Varför behöver du byta lås? Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 485 Postad 12 April , 2013 Notera att frågeställaren inte varit inloggad sedan juli 2012. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 13 April , 2013 H.....e ser ingen anledning till att svara på en så gammal tråd............. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser