Gå till innehåll
onsdag 29 januari 2025
theodorodlund

Vatten i kölsvinet Magnifik Midget

Rekommendera Poster

Haha, det var inte meningen att få det att låta som att det var något fel på frågan, jag ville bara förstå om frågan var riktad till mig  smiley

Hm,  intressant i mitt fal är det nog bra att slagnarna är korsade då det finns ganska lite utrymme..

imorgon ska jag inhandla ny slagnar och förhoppningsvis kunna byta ut dem, ska bli spännande..

// Theodor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag bara skämtade med Sueco, men självlänsen på en Herlinkoster är väl värd en egen tråd.

Skall bli intresant att se hur det går för dig med bytet.

Tur att vi inte stämde träff i Åkersberga i morgon. Jag blev tvungen att åka dit idag på eftermiddagen.

I morgon skall jag bara ösa sand 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha, ösa sand 

Ja, det ska bli spännande och se hur det går jag är lite nervös för att ventilerna inte ska göra sitt jobb måste jag erkänna men jag ska göra ordentliga tester så att jag ser att det verkligen håller tätt innan jag börjar skruva. :

Jag håller tråden uppdaterad

// Theodor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att ösa sand är inget att skratta åt.surprise

Idag har jag flyttat 10 ton 40 meter - med hjälp av en maskin. Uppför en backe som är saftigt brant. I morgon skall jag flytta en del av de 10 tonen medels en vanlig skyffel. På lördag får jag hjälp av dottern och svärsonen.

Fast gammal är äldst - fy katten va mycket sand man skyfflat genom åren. indecision

Men man behöver inte va lite för att va  elak. Man kan va det även om man är storwink

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...