900rr 9 Postad 3 Juli , 2012 Hej jag behöver bra tips på gps/ sjökort till Iphonen till billig peng . jag kommer bara hålla mej i mälaren / hjälmaren & strömsholms kanal... Ärr ny i båtlivet/sjölivet tack på förhand / Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 3 Juli , 2012 Hej! Jag kör på Navionics i luren, fungerar fantastiskt bra. Har iofs. en plotter oxå. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sagitario 11 Postad 4 Juli , 2012 Du behöver ingen peng! Ladda ner Eniro på sjön gratis, jag har den i min iPad, världsklass! Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 4 Juli , 2012 Eniro fungerar bara när man har internetuppkoppling. Köp Navionics, den är billig och lättanvänd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havskatt 18 Postad 4 Juli , 2012 Rekommenderar Seapilot, kör den själv både på min iPhone och iPad. Läser även in AIS. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser