k4parn 0 Postad 2 Juli , 2012 har nyligen köpt en selco selsport 15. när jag nu skall försäkra båten så vet jag inte vad det är för årsmodell. vart på dessa båtar ska man kunna avläsa årsmodell? under vilka år tillverkades dessa båtar. någon som vet? tacksam för svar. jo en fråga till har läst mig till att just selsporten går under ett annat namn i sverige. någon som vet vad detta namnet är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 2 Juli , 2012 Tja. Du får nog aldrig fram exakt årsmodell. Slutet av 60 till början av 70 talet någon gång så säg 1970 så hamnar du någonstans mitt emellan så blir det nog bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
k4parn 0 Postad 2 Juli , 2012 ja så kanske de får bli.. då tycker jag att detta är en 1970 om jag själv får välja.. lätt att komma ihåg. de kommer inte bli några kompikationer med försäkringsbolagen om de händer något.. att båten sjunker eller kommer till skada skiter jag i är mer rätt att den ska slita sig och åka in i brevidliggande båtar.. Senast ändrad av k4parn | 02 juli 2012 | 18:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser