rool 3 Postad 27 Juni , 2012 Trots att vattenpumpen går (låter åtminstone) så kommer det inget vatten ur kranen i diskhon. Jag har gjort rent filtret, men fungerar inte ändå. Nu har jag hittat något som ser ut som en vattenpump under en lucka inne i båten, där batterin samt kylskåp står, kan det vara så att det finns 2 pumpar, varav en som inte fungerar?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ZilSwe 1 Postad 27 Juni , 2012 Kanske luft i systemet, har hänt mig. Då öppnade jag kranen och sög ut vattenet, sedan fungerade det fint Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rool 3 Postad 27 Juni , 2012 Så kan det kanske vara, för det fungerade i höstas, skall testa det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 27 Juni , 2012 Har du fyllt på vatten? :-) Kolla om det är vatten fram till pumpen och sedan kollar du om det kommer vatten ut från pumpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rool 3 Postad 27 Juni , 2012 Hee...ja jag har fyllt på vatten;) Skall kolla om det går vatten till och ifrån pumpen:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 27 Juni , 2012 Om det inte är detta filter du menar så--- 10 :- på att det e´ smuts i sista filtret. Det som sitter på kranen.rörtång skruva av grejen som sitter där vattnet kommer(silen). Senast ändrad av sunerotting | 27 juni 2012 | 19:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser