ThePimp 0 Postad 21 Juni , 2012 Skrovgenomföring över 2tum! God afton! Jag letar efter skrovgenonföringar på 3-4tum i syrafast, inte så lätt att finna. Någon som vet? // Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 22 Juni , 2012 Jag har ingen aning om var man kan hitta så grova grejor tyvärr. Men eftersom jag är så in bänken nyfiken så måste jag fråga. Vad skall ha dom till, dumpa mindre kor igenom eller? /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThePimp 0 Postad 22 Juni , 2012 Hahahaha, nej då, inga kor Behover dem till en av ombyggnationerna på min Maxi68, det kommer dock inte att kopplas några slangar/ventiler på dem.... B-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 22 Juni , 2012 Det värsta är att svaret gör en ännu mer nyfiken! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 23 Juni , 2012 Jag kollade men har ingen kvar. Jag hade 3 från när jag jobbade i Holland på Vitters shipyard. De var special tillverkade och tror att vi köpte de hos Beekmans rvs. www.beekmans-rvs.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThePimp 0 Postad 23 Juni , 2012 Ja, ni får kika in på www.pimpmymaxi.se framöver och se... Bygget börjar om en vecka Jag har en känsla av att jag får tillverka även de skrovgenomföringarna själv, som du säger, inte lätt att finna...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThePimp 0 Postad 23 Juni , 2012 Tack! Jag mailde dem, får se vad jag får för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Juni , 2012 Jag har lagt sidan http://www.pimpmymaxi.se som favorit vid sidan av Ciaraud`s och de andra byggbloggarna som jag följer. Skall bli intresant att följa. Speciellt nyficken är jag förståss på vad du skall hade stora genomföringarna till. Du kan väl även ge en vink här när det händer nåt speciellt på ditt bygge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThePimp 0 Postad 23 Juni , 2012 Det ska jag göra, tom troligt att det börjar redan nästa vecka ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThePimp 0 Postad 30 Juli , 2012 Nu mina vänner denna vecka börjar det hända lite i byggbloggen :-) www.pimpmymaxi.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser