Botte 0 Postad 14 Januari , 2005 Blir det en ny klubb eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 14 Januari , 2005 Nej för sjutton Ubbe, bara för att få den riktiga klubben att synas mer! Det här är bara för att folk lättare skall hitta till vår riktiga klubb och vårat egna forum! Klicka på Bayliner Club Sweden här på maringuiden så ser du att allt är i klubbens anda samt hänvisar till oss på vår site! Mvh PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 14 Januari , 2005 Hej PJ. Här kommer ett tips på hur andra klubbar utnyttjar fördelarna med maringuiden. Stortrissklubben har bla valt maringuidens klubbforum som standard. En av fördelarna med detta är du/ni når en mycket större och bredare grupp av båtfolk = större värvningspotential. Se exempel: http://stortriss.hemsida.net/ Hälsningar Dick | maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 15 Januari , 2005 Jag tror och hoppas att det finns tillräckligt med Baylinerägare på nätet för att täcka bägge forumen, jag kommer i alla fall att vara en frekvent poster på bägge ställena! Ha de gott alla båtägare, snart är det dags igen att sjösätta! Take care PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Urban Boëthius Postad 16 Januari , 2005 Hej PJ: Tack för svaret och hjälpen med marknadsföringen av vår klubb. PS! Jag saknade dig vid vårt styrelsemöte i höstas?? Håkan Wahlström var där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 16 Januari , 2005 Jo jag vet, väldigt pinsamt jag borde ha ringt! F´låt :oops: PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser