Rep0 0 Postad 17 Juni , 2012 Jag har införskaffat mig en Crescent 465 som jag har fräschat upp och nu letar jag efter orginal dekaler att klistra dit på den men har inte lyckats hitta var man köper dessa. Någon som har en idé vart man kan hitta dekaler till Crescent båtar på nätet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 17 Juni , 2012 Dekaltrim.nu har till cresent iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zhogun 0 Postad 6 April , 2013 Crescent loggan har jag vektoriserad om du vill ha, jag gjorde en vektoriserad logga till min Crescent 430 GTS nämligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hockeynisse 0 Postad 10 April , 2013 Hej! Åk till en reklamfirma som sysslar med bil- och skylttext. Kopiera texten som du önskar och skär ut den själv med en skarp hobbykniv. Köp även monteringsfilmen som man lyfter texten med och placerar på i detta fall på båten. Har gjort detta ett antal gånger på båtar, cyklar, bilar och lite annat. Kostar inte många kronor och blir minst lika bra som köpta dekaler. Dekaltrim i all ära, men väldigt dyrt. Mvh Hockeynisse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser