Slabban 0 Postad 13 Januari , 2005 olustig fråga men jag fattar ej hur man svarar på ett inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 13 Januari , 2005 Hej! Så här gör du om du vill svara på ett inläggg: På respektive person som skriver ett inlägg (oavsett om det är frågeställaren eller de som svara) finns texten SVARA och CITERA. Klicka på CITERA så svarar du samtidigt som man ser vem du svarar. När du har skrivit ditt svar klickar du på SKICKA som du ser längre ner på sidan. (Utanför rutan som du skriver i.) Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Slabban 0 Postad 13 Januari , 2005 Tack Roddarn. min brandvägg var fel så jag såg bara symbolerna för svara och citera. men kom på det när du svarade. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst m Postad 13 Januari , 2005 :mad: ?-) :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 14 Januari , 2005 Bra att du hann rycka ut i td! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser