Pakik 0 Postad 7 Juni , 2012 Har köpt en Snugger air heater från importlagret och har just provkört den! Förutom en jäkligt högljudd bränslepump så är jag väldigt nöjd måste jag säga... Leverar värme i mängder jämfört med den gamla Wallasen! Underbart med varmt i båten!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Weekender23 2 Postad 8 Juni , 2012 Tjena! Prova att göra en gummiupphängning till pumpen så blir den mycket tystare, Jag monterade först min pump med medföljande klammer och en skruv, blev oljud i hela båten, nu har jag hängt upp den i en typ gummi slang som jag har skruvat fast, låter mycket mindre! / Tobbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xcelro 4 Postad 8 Juni , 2012 Ett annat exempel på modifiering av upphängningen, gummi bit med två skruvändar, M6, från Biltema. Senast ändrad av xcelro | 08 juni 2012 | 14:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pakik 0 Postad 9 Juni , 2012 Har inhandlat en sån där gummipryl idag så det blir att montera i morgon och hoppas på ett mindre distinkt DUNK- DUNK-DUNK Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser