Gäst David E. Postad 12 Januari , 2005 Söker nytt eller måttligt beg. kapell till min Adec Mellanbleka. Är det möjligt att komma under 7000 : - med bibehållen kvalitet? Någon som har erfarenhet av/känner till ngn skicklig privatperson som kan ta sig an jobbet...? Tacksam för svar... /David Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vicke 0 Postad 12 Januari , 2005 Hur stor är kapellet? Är det rutor på den? Har du mall eller gamla kapellet kvar? Kan du tänka dig att göra någonting själv eller vill du ha allting fixat? (dvs t.ex blixtlås, skydd för blixtlås, karborreband, sätta dit alla knappar (ordet flög ur huvudet, kommer inte ihåg vad det heter) som håller fast kapellet osv)... Varför inte sy det själv? Jag har kapell på min båt och det finns inget värre än det! Alltså, om det går så bygg ett tak över alltihoppa så slipper du kapellet och allt som har med det att göra! Fast det får ju samtidigt inte förstöra båt-designen eller försämra komforten... Svara på ovanstående frågor så får vi se... PS: Registrera dig och tala om var du bor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norton 1 Postad 12 Januari , 2005 David! Kontakta Sadelmakeri Susanna Berglund i Säter på tel: 0225-504 63, 070-722 84 35. Hon är mycket bra att ha med att göra och dessutom gör hon bra kapell m.m. Har gjort mitt kapell och alla dynor i båten. Mvh Tony Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Selor Postad 2 April , 2005 Jag köpte just till bakre delen till mitt kapell och kom undan med bara 15000:- omonterat. Vilket fynd va! //Selor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danjel 3 Postad 3 April , 2005 Har precis fått mitt kapell, gjorde om allt, med nya bågar och fällbart bakre del. samt ståhöjd. 18000:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan077 1 Postad 18 April , 2006 8500 kostade mitt kapell till vår mellanbleka. då kom dom ut och mallade direkt på båten. Vårt gamla kapell såg ut som en indisk ko.Västerås marinatalje hette firman som sydde kapellet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser