Terrafobica 68 Postad 4 Juni , 2012 Läste detta på nätet, och då måste det väl vara sant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 4 Juni , 2012 Kul! Var hittade du den? Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 4 Juni , 2012 På något som heter Internet som ungdomarna använder var det visst..? :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Juni , 2012 Jäkla tur att man har en varm flytoverall.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 4 Juni , 2012 Hahaha, den lånar jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 4 Juni , 2012 Har jag aldrig hört talas om! Ville bara ha en länk till siten på nätet! Mvh/Sea Manaic Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 4 Juni , 2012 Global uppvärmning? Har jag inte sett röken av, men den Globala nedkylningen är här iaf. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser