Gå till innehåll
onsdag 05 mars 2025
Gäst 2012

Sommar och sol; blå, blå vågor och en skön Storebro

Rekommendera Poster

Gäst 2012

Äntligen, sjösättning. Vi tyckte att hon var fin i somras men efter en hel vinters pulande, ombyggnad, renovering och modifiering är hon nu så jäkla fin att man knappt vill sjösätta men i ska hon...

Nu ska hon ut på böljan den blå och få lite luft. Sommaren går alldeles för fort så snart ska hon in i den sköna värmen igen; och nya projekt.

Länge leve sommaren 2012 och nöjet att få ha en båt som man gillar starkt. Inte fan behöver det vara en Storebro för att man ska förstå min beskrivande känsla.

http://www.searibystorebro.se

Over & out

Senast ändrad av 2012 | 04 juni 2012 | 01:02

post-10022140-1394237106,3345_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej det hoppas jag inte att det behöver vara för en sån vill jag inte ha. Ha en bra sommar och hoppas att vädret blir riktigt bra.

/Jonas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Javist är det härligt när sjösättningsdagen kommer på våren och hela sommaren ligger framför. Synd bara att den går så fort och inte blir så bra som man alltid hoppas och tror. Ännu kortare blir den om man sjösätter så sent som du gör. Ha en trevlig sommar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har ni VIT lack på rutramarna på Seari nu - ser mycket märkligt ut på bilden på er hemsida Fakta om Seari...??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måste tjuvkika lite på din hemsida från jobbet. Jäklar vilken båt!

Har själv en Storebro-kopia dvs en Saltö 31, Doris. Lite billigare och enklare, men fortfarande ett gediget 80-talsbygge. Man ser tydligt var linjerna kommit från. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst silviasurfarn

En mycket fin båt. Gratulerar!

Antar att du snart byter namn på den till 2012 ? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...