vickeviking 0 Postad 3 Juni , 2012 har en plastbåt något v-bottnad som är godkänd för 8 hk .jag har fått tag i en suzuki 9,9 2-takt kan man hänga på den utan problem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 3 Juni , 2012 hör med försäkringsbolaget om det är ok, och det är nog ingen problem med en aning större motorstorlek kan jag inte tänka mig, enligt försäkringsbolaget eller det jag hade innan så 'r min byggd för max 50hk har 75 på den Senast ändrad av Zer0 | 03 juni 2012 | 12:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 3 Juni , 2012 Så låter det tills olyckan är framme...då hänvisas man till deras försäkringsregler =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 4 Juni , 2012 bara stöld som gäller då vid större motor, kunde inte ha 50 den planade inte äns men kan inte va så stor skillnad om man kör 1.9hk mer skillnad för mig inte för honom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser