pultsari 0 Postad 30 Maj , 2012 hejsan allihopa.någon som har ett båttält till salu.??ska användas för renovering av min snipa vinter.det behöver vara drygt 8 meter långt och ungefär 3 meter på höjden och bredden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 30 Maj , 2012 Prova under köp & sälj. Här diskuterar vi, inte handlar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 30 Maj , 2012 Avd Alla är vi forumpoliser, utom jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 30 Maj , 2012 Du är riktigt kul du Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Maj , 2012 Ingen idé att bemöta krabbans inlägg....det har visat sig tydligt senaste dagarna för dem som hat tvekat innan.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 30 Maj , 2012 Gullig du är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 2 Juni , 2012 Svårt att hålla sig till ämnet fast att han gått på SÄPOs ForumPolisUtbildning; FOPO. Crabfish är den manliga kvinnan längst fram; med långbyxor... Senast ändrad av 2012 | 02 juni 2012 | 23:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 3 Juni , 2012 Du hade mått då. Tycker vi ska hjälpas åt att hålla viss ordning på forumet. Kommer det nya eller gamla medlemmar som börjar köra köp o sälj i forumtrådarna hamnar vi snabbt snett med ett forum för båtfrågor och liknande diskussioner. Trodde det var uppenbart för de flesta men tydligen inte. Lovar att hålla ett öga på syndarna även nu när jag nyss kommit till Shanghai. Sitter nu och kopplar av på executive launch room innan det är dags att bege sig ut på stan en sväng. Men nu ska vi inte bli för mycket OT. Hoppas TS hittar sitt tält som han ska ha till vintern. Är man ute i så god tid brukar det lösa sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser