a1bin 0 Postad 29 Maj , 2012 Jag tänkte bara titta om någon ser vilket typ av drev jag har på min båt, Det ända jag vet är att det är en mercrusier, men om det är en alpha eller bravo har jag ingen anning om och föra ägaren vill inte svara! Mvh Albin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wilderwein 2 Postad 29 Maj , 2012 Hej. Tror du får lägga ut en bild. Är det duoprop eller singel? Hälsningar K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
a1bin 0 Postad 29 Maj , 2012 Det är en singel, trode jag hade lagt upp en med texten men det funkar inte.. Senast ändrad av a1bin | 29 maj 2012 | 17:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 29 Maj , 2012 Du måste se till att bilden inte är för tung, annars publiceras den inte. Tyvärr vet jag inte var gränsen ligger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
a1bin 0 Postad 29 Maj , 2012 tack nu syns den nog Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Haddock_ 10 Postad 29 Maj , 2012 Ser ut som Alpha Gen2 /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
a1bin 0 Postad 29 Maj , 2012 Av bilder jag sätt skulle jag tippa på en alpha med. men vad är den stora skillnaden på alpha och bravo? mvh albin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 29 Maj , 2012 Alpha gen I är det. Skillnaden mot Bravo är bl.a att Bravo är större och kraftigare och växlar med en annan teknik. Skillnaden mot gen II är i stort sett bara impellern med hus. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Trollkula Postad 29 Maj , 2012 På gen 2 sitter powertrimkolvarna lite längre in jämfört med gen 1. Således är det ett generation 1. Om det inte är ett bravo 1, Det är ju kraftigare men resten spricker jag på. Senast ändrad av Trollkula | 29 maj 2012 | 20:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser