kvasthilda 1 Postad 29 Maj , 2012 Brukar lägga i min båt i Fiskebäckskil när jag fiskar makrill. Finns det fler ramper på södra sidan? Gärna med tillgång till toalett i närheten. Har inte hittat någon sådan i Fiskebäckskil. För övrigt är det en bra ramp med gott om plats för parkering. Dessutom gratis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
glenn30 0 Postad 3 Juni , 2012 saltkällan i munkedal har en fin ramp med toalett,för att andvända denna så blir man bara medlem i munkedals båtklubb,kostar 200 per år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 491 Postad 3 Juni , 2012 Kolla MarinWiki, www.marinwiki.se, om det finns något där. Lägg gärna till ramper du känner till, det kostar inget att använda MarinWiki. Sprid gärna info om MarinWiki till andra och tala om för oss vad du vill få ändrat. Siten drivs ideellt så det tar tyvärr en del tid att införa alla önskemål. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_21 0 Postad 7 Juni , 2012 finns en ramp i skredsvik med fast det är välldigt välldigt långgrunt där. så har du en liten lätt båt funkar det men har du tyngre grejer så rekomenderar jag dig till munkedals båtklubb 150kr meddlemskap och 200kr för nykeln tror jag det är. ha en trevlig sommar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser