rool 3 Postad 28 Maj , 2012 Jag har en Bayliner med Fordmotor, V8, som inte änder. Motorn startade för ett tag sedan, märkte då att oljekylaren läckte vatten, så demonterade den och åtgärdade. När jag sedan satt den tillbaka och skulle starta fick jag ingen gnista. Kollade tändspolen men den får ingen ström. Jag antar att jag kommit åt något under demonteringen, men har haft 2 olika personer på plats men ingen har hittat något ännu... Ett relä verkar inte vara helt intakt, men om det är det som är problemet skall jag låta vara osagt. Så jag är öppen för alla förslag, ideer etc. Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 547 Postad 28 Maj , 2012 Kan det vara microbrytarna till växelkabeln? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 29 Maj , 2012 Bayliner har väl dödmans grepp? Kolla anslutningarna från den kontakten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rool 3 Postad 30 Maj , 2012 Felet är åtgärdat, visade sig vara en jordkabel som inte satt där den skulle. Men tack för råd och tips:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser