Gäst M Postad 10 Januari , 2005 Är det någon här som har sin R.I.B på trailer? Då jag bor mitt i Göteborg så är den självklara frågan, vågar man att ha båten på släp kopplad till bilen ståendes på gatan? Eller är det som att be om att få den stulen? Att få tag på båtplats i GBG är ju som ni säkert alla vet omöjligt. /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
staffanalex 0 Postad 10 Januari , 2005 det beror ju lite på vart man bor...bor man mitt i stan verka det ju dumt...vad harv du för båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ospreyrib_com 0 Postad 10 Januari , 2005 Skulle inte rekomendera att ha båten på trailer inne i stan, de kanske inte stjäl den men det finns alltid glada snorungar med en liten fällkniv som gärna vill skada. Försök att hitta ett garage eller någon vän som bor på landet, där kommer den stå säkrare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst M Postad 10 Januari , 2005 Har ingen båt just nu men har kollat lite på en RIB Unlimited 600. Men då jag inte känner nån med hus i GBG så får jag nog skjuta det på framtiden. Man vill ju inte ha en båt med punka:) Hade faktiskt inte tänkt på den risken... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ospreyrib_com 0 Postad 10 Januari , 2005 En rekomendation, vänd dig till en Bonde eller liknande, de brukar kunna ha lite extra utrymme som man kan få hyra för en billlig penning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 10 Januari , 2005 Hej! Det här är ett bra förslag! Själv skulle jag inte ens tänka tanken att ha båten stående helt fritt på gatan. Nej, då skulle jag hellre löst probölemet helt omvänt: Hitta förvaringsutrymme först......köpa båt sedan! Det är ganska självklart att det är som att tigga efter att få båten/motorn stulen om den står på trailern på gatan. Det är väl bara en tidsfråga....inte OM. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser