Askeladden16 0 Postad 25 Maj , 2012 Hej Köpte en trimfena till min 25hk mercury från clas ohlson men till min besvikelse så går det inte montera den enligt beskrivningen,motorns kavitationsplatta är för smal för att borra hålen. Ändrar jag trimfenan så den kommer längre bakåt så kan jag borra fästhålen ,så det blir väl att retunera trimfenorna. Senast ändrad av Askeladden16 | 25 maj 2012 | 23:57 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 25 Maj , 2012 Då var det bra att du köpte dem på Classe...de brukar ju aldrig bråka när det gäller returer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Askeladden16 0 Postad 26 Maj , 2012 Jo det är bra med 1månad öppet köp,men lite konstigt att kavitationsplattan på en 25hk motor är för smal / liten för att kunna montera den rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soumi_batti 3 Postad 26 Maj , 2012 Vad gör dom där trimfenorna egentligen? Förutom att bromsa förstås. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Askeladden16 0 Postad 26 Maj , 2012 Jo förstärka manligheten,man vill ju inte köra med den minsta kavitationsplattan på sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser