Gå till innehåll
måndag 04 november 2024
mrplasma

Duger Biltemas båtvagn till något?

Rekommendera Poster

Jag har en sådan, tror jag. Min vagn är inköpt på JULA men det torde vara samma. Jag använder den till min trissjolle och det fungerar, men inte så mycket mer. Den är kort! Det är precis, precis så att det inte väger över bakåt. Använder den bara som upptagningsvagn och till det fungerar den bra, har inte kört några längre sträckor med den, tror inte ens jag har kört tio meter med båten på faktiskt, så hur den uppför sig då vågar jag inte uttala mig om.

Om du har möjlighet att förlänga den så borde den fungerar som upptagningsvagn för dig, din båt borde ju rimiligtvis var betydligt mer baktung i och med motorn, om mina google-fu kunskaper inte sviker mig så är trissjollen bara sju centimeter längre så längdmässigt är de klart jämförbara. Att förlänga vagnen är något som jag funderat på, då den är delad så borde det inte vara några större svårigheter för en kunnig person.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har en trissjolle och behöver en upptagningsvagn (100 m att dra vagnen). Kan du rekomendera Julas? Vinterförvarar du trissen på vagnen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En nära släkting till mej har en sån biltemavagn. Funkar utmärkt att släpa runt en 4 meters plasteka på utan motor. Dom påstår ju att den ska klara 385 kg men de vette tusan om jag skulle våga köra med på den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...