seacapps 0 Postad 11 Maj , 2012 Hej Någon som vet hur man Snabbt får tag i ett Kapell som Passar searay 270 sundanser 00 Breda modellen skrovnr. SERA2338C000 Helkapell/ Hamnkapell,,,,,Det är lisom lite Kris här Mvh / Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 11 Maj , 2012 Det blir nog tufft så här års. Alla lär vara fullbokade och de som ändå kan tänka sig att ta mer jobb tar nog bra betalt. Var i landet finns båten? Om den finns i Gbg området kan jag kanske ha ett par tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seacapps 0 Postad 11 Maj , 2012 Tack Capitan,,,men tänkte om jag har tur finns det färdigsydd orginal *L* Luleå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
berkan 4 Postad 11 Maj , 2012 Hej Prova ring Sea Ray center i STHLM, dom kan nog få hem ett på ett par veckor. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 11 Maj , 2012 De amerikanska pusslen vill man ju slippa. Iaf jag Skall du ha till denna säsongen så är det kanske enda alternativet... Kolla med www.greatlakesboattop.com www.searaycanvas.com www.ebay.com Att köpa av Sea Ray Sverige blir bara dyrare Senast ändrad av Capitan | 11 maj 2012 | 21:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 11 Maj , 2012 Jag beställde till min båt härifrån http://www.letastopshop.com/?path=home Väldigt snabb lev. och bra pris. Mvh pejon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser