iwar 0 Postad 6 Januari , 2005 renovera aktern någon som har goda råd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
osterman 0 Postad 6 Januari , 2005 Vad är det du ska renovera? Hela aktern, akterspegeln, motorbrunnen? Kan va lite lättare att komma med tips om du kan specifiera dig lite.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iwar 0 Postad 6 Januari , 2005 jag tror kanten på akterspegeln tar in lite vatten där man sätter snurran ser det lite mysko ut fick in vatten vid hög sjö när båten låg vid bryggan men inget när jag vände båten med fören ut mot sjön Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
osterman 0 Postad 6 Januari , 2005 Nu vet jag tyvärr inte hur det ser ut på en MKI:a men det finns antagligen en skarv där det sitter nån tätningsmassa som borde gå att skrapa låss och byta ut mot sikaflex eller liknande... Så har jag iallafall gjort på de ställen jag haft läckage i min båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser