Gå till innehåll
onsdag 25 december 2024
T_M_C

Sony Playstation 3 i båten?

Rekommendera Poster

Hej! Kan jag använda ett Sony PS3 i båten med landström och en TV som har HDMI även om jag inte har nätverk som hemma? Hur är det sedan om man vill använda det på 12V - finns det någon adepter som fungerar om man inte har inverter?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ska du spela eller?

är ju bara att köpa en 12-230v omvandlare & skaffa typ ett Nett 1 bredband med det stora modemet.

/jimmie

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låg bredvid en gammal ful segelbåt en kväll, dom körde Singstar för full hals. Dom verkade ha rätt skoj därnere i ruffen. / andreas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Net1 är dock det sämsta 3gbredbandet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min fråga var främst om PS3 fungerar utan nätverk på spel som FIFA11? På landström fungerar det ju men vad för 12-230v omvandlare räcker?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, du kan spela på din ps3:a utan att vara ansluten till något nätverk.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För känsligare elektronik bör du nog ha en inverter som leverar ren sinusvåg. Dom är dyrare än enklare inverters som lämnar modifierad fyrkantvåg, men du riskerar inte problem med dom prylar du ansluter. Jag hade en Dell-dator som vägrade gå på modifierad fyrkantvåg (den gick dock inte sönder tack och lov).

Exempelvis http://www.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=71792 och liknande finns på Clas Ohlson, Elfa, m.fl.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...