StigH 0 Postad 18 Januari , 2008 Macho killarna som skriver här vågar nog inte visa frun eller sambo sina inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
x-mannen 1 Postad 18 Januari , 2008 Det finns två sorters gifta män: De som tror dom bestämmer. De som vet att dom inte gör det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 Januari , 2008 Man är väl herre i sitt eget hus?*s* Idag fick frun sin veckopeng så att hon kan åka och handla mat. Bra va? /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
x-mannen 1 Postad 18 Januari , 2008 OK vi fattar: Du tillhör kategori ett. /// J-O Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 Januari , 2008 No Way mannen! Du läste inlägget fel. Det stod herre i sitt eget hus, inte mus i hus. Jag tillhör inte kategorin toffelhjältarna /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 18 Januari , 2008 Var är brudarna?? De blev kvar hos mig sen nyårsfirandet, men när säsongen väl börjar och viktigare saker står i görningen lovar jag lämna tillbaks dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser