Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
Terrafobica

Gasolpriser

Rekommendera Poster

Vad kostar gasolen där du bor?  I husbilsklubben kan man läsa att fyllningen av en P11 kan kosta allt mellan 190 - 635 kronor, hur kan det vara möjligt?  Själv vägrade jag betala 610 pix häromdagen på ok-macken, jag tog tillbaka tompavan och fyller den hos gasolfyllarna för 250 kr istället. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bor i märsta och snackade med OkQ8 dom skulle ha 800 sek!!! för fyllning av en P6

Mälarkamp i väsby tar 225.- för P6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tacka vet jag ett hedeligt gammalt Trangiakök som de tar 50 kr för en T-röd eller Tenol (sotar mindre).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De har ett ställe i Norrköping och öppnar ett till i Alby nästa vecka.  250 pix skrev jag, 270 för en P11 ska det vara.  Det är ett skäligt pris även om rekordet verkar vara hos Åhusgas med 170.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gasolfyllarna har officiell invigning 6/6. 30% rabatt på alla tillbehör.

P11 270:-, PC260:-, 2012 125:- etc.. Se dem på facebook eller deras hemsida eller hör dem på youtube.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Själv bytte jag min gasolflaska en P6 på Hornbach i veckan, det kostade 185:- kr, vilket inte känns allför dyrt, dock måste man ha deras flaskor för detta.

/Wahlis

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har reglerna blivit slappare för jag tycker mig se många uppstickar nu som säljer billig gasol på tex. per/kg så man fyller på sin egen flaska med så mycket som går i! Smidigt sa Bill, billigare sa Bull!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...