Wake155 0 Postad 2 Maj , 2012 Slet bort ett halkskydd uppe på däck som började bli dåligt. Kvar är bara massa lim rester som sitter sat... Vad använder jag när inte ens förtunning tar de!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 3 Maj , 2012 När jag tog bort min halktejp så använde jag hårfön vilken resulterade i att jag slapp limrester. Det blev lite kvar, det tog jag bort med limtvätt och skrapa lite lätt rakbladskniv. Prova med att värma lite med hårfön och se hur limmet beter sig. VA dock försicktig så du inte går på och värmer för mycket. Då kan du skada gelcoaten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wake155 0 Postad 3 Maj , 2012 Jasså finns det limtvätt? Ytan är inte slät där de suttit så rakblad blir svårt men ska pröva att värma lite Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 3 Maj , 2012 Klottersanering/limtvätt brukar funka bra. Finns i stort sett alla hemmafixarbutiker. Annars T-sprit eller med stor försiktighet aceton. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser