Gäst JK Postad 4 Januari , 2005 Hej är intresserad av en easyline 600.. Är detta en bra trailer? Kvalite? Nån som har erfarenhet av dessa trailers? Tacksam för alla svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 4 Januari , 2005 Hej! Jag vet att om du ska ha trailern till en 12 m räddningsbåt är den helt urusel! Inte bra alls.... Har visserligen inte provat själv, men ryktet säger så. Nej, skämt å sido....jag vet inget om detta, men det kanske kan vara bra att komplettera dina uppgifter med hur lång din båt är och hur mycket totalvikten är inkl. motor, full tank och packning som kan ligga kvar i båten under bilkörningens gång. Eventuellt bör du även tänka på vad bilen får dra och ditt körkortstillstånd, men det är väl knappast aktuellt med denna storlek antar jag. Den trailer jag har sett heter visserligen Easyline 600 U och är o-bromsad. Den tar båtar upp till 4,5 m och max 480 kg. Några större djupdykningar har jag inte gkort men här är adressen: http://www.uppsalatrailercenter.se/easyline_600.htm Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Magnus Postad 4 Januari , 2005 Detta är en fungerande trailer, inga vattensäkra nav etc. Den är dessutom enklare byggd än sina konkurrenter och kommer till återförsäljare som byggsats. Prisvärd trailer men på längre sikt sämre än sina konkurrenter som kostar något högre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 5 Januari , 2005 Hej JK! Här är 2004 års höjdartråd ang körkortsregeler för släp! http://www.maringuiden.se/forum/;thread=25035 Den är riktigt bra :-) ... undertecknad somnade in och missade slutdebatten *LOL* men Wille med sin tungvikts-Volvo hadefull koll på fakta! Kolla på blocket.se ett tag så kan du lätt hitta en beg obromsad kvalitetstrailer för max 4000, tex typ laxåtrailern! mvh // mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Pikehunter Postad 1 Oktober , 2005 tycker den är grymt bra för detta pris ! Går mjukt och är lätt . Har trailat längst 60 mil utan problem, kände inte ens min båt på 400 kg på den En nackdel är att det finns lite ställen att fästa spännbanden i, men det är enkelt att fixa ! mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jacoby4 1 Postad 21 September , 2015 Jag vet att tråden är från 2005 men jag har nyss köpt en easyline 750u o mkt riktigt finns inga öglor att fästa spännband i. Hur gör man då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stern97 6 Postad 21 September , 2015 Köper och sätter dit! http://www.seasea.se/Uppl%c3%a4ggning/Trailertillbeh%c3%b6r/SURRNINGSBESLAG_KORT_%c3%96GLA_2-P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 22 September , 2015 Hej. Jag har haft en Easyline 1300. Det gick alldeles utmärkt att dra spännbandet runt fyrkantsprofilen. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 22 September , 2015 En bild till. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jacoby4 1 Postad 22 September , 2015 Tusen tack för hjälpen BB! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser