Westfjord26 9 Postad 1 Maj , 2012 Finns en hel del grejer där ja.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 1 Maj , 2012 T.o.m. kundkorgar att släpa dem till kassan i.... Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 1 Maj , 2012 Har dom tomma hyllor också ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 2 Maj , 2012 Jo då, de säljer även tomma hyllor. Sen har de har en hel del andra bra och prisvärda pylar. Och en del skräp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 2 Maj , 2012 Parkeringsplatser har dom också. Men det kanske inte räknas som prylar, men är det enda där som duger enl mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 2 Maj , 2012 Då har du dåligt koll på läget, eller så är du färfärligt kräsen och märkesfixerad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 320 Postad 2 Maj , 2012 Man kan säga mycket om biltema och deras grejer. Många gånger befogad kritik men testade deras trallrengöringsmedel på teakdurken. Otroligt billigt och effektivt. Borstade med skurborste och rengörningsmedel, spolade med rikligt med vatten, lät torka och oljade in med teakolja. Toppenbra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 2 Maj , 2012 Kräsen är rätt ord, har gått på för många minor där under åren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 2 Maj , 2012 Vad vore båtlivet utan Biltema trådar Urtråkigt !! är det inte olja är det elprylar eller putsmedel som är en total katastrof för båten och framför allt oljan till motorn, konstigt att det kommer till nya naiva konsumenter varje dag som inte förstår att det enda som är bra med BT är parkeringsplatserna. Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Maj , 2012 Men dom har ganska billig och god korv, brukar alltid ta en wurre på BT. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 2 Maj , 2012 Glömde korven men där har vi faktiskt IKEA som är MYCKET godare och billigare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 2 Maj , 2012 Tänkte börja skriva för mig är det tvärt om fast det hade varit lite felformulerat. Var mycket skeptisk till Biltema förr i tiden. Har börjat handla där allt mer. Har köpt mycket bra grejor. Nästan all epoxy jag anvöder köper jag hos Biltema. Mycket slipmatrial. Det enda som krånglat var en slipmaskin. Den fungerade bara i några minuter, sen hoppade troligtvis en rem av. Försökte ta isär, men intruktionen stämde inte. Ringde och frågade och fick ett råd som var fel. Grejen gick helt i sönder. Fick en ny maskin som fungerar. Har använt den väldigt mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2taktochel 3 Postad 2 Maj , 2012 Man behöver ju bara köpa det som är bra pris och kvalite på Biltema precis som man gör med prylar i andra affärer. Just idag var farmarskruv billigast på Bauhaus så det fick bli där idag. På Biltema köpte jag 6 par läsglasögon för 100 kr. Bra pris om man har för vara att tappa bort och klämma sönder sina glasögon i fickorna. Möjligen är man slarvigare pga att de är så billiga? Hade jag behövt 2 taktolja hade jag köpt det med på Biltema . Billig och bra kvalite TC-W3 som mina 2 taktare ska ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barton3000 0 Postad 9 Maj , 2012 Köpte faktiskt också min TC-W3 olja på biltem. Den har funkat hittils......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser