lidfors 8 Postad 30 April , 2012 Köpte färg på biltema för att måla båten.snål jävel. Men var inte nöjd med deras kulörer.köpte vit till friborden och grå tll halkfria ytorna på däck. Besökte ett antal färg handlare men ingen villig att hjälpa mig att bryta färgen det ena skälet efter det andra men ,MIAS FÄRG SÖLVESBORG.verkligen servis mindedhjälpte mig, Inga proplem. Fick köpa brytpaste (hadde inte färge med mig)och blanda skälv.vanlig pasta för vatten eller oljefärj Fungrade perfekt.Bröt färgen till en brun kulör passande mitt brun/beige spray hood. MIAS FÄRG SÖLVESBORG. Suveränt bemötande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 April , 2012 Det var väl bra...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lidfors 8 Postad 30 April , 2012 Japp visst var det bra och nu vet alla att Biltemas färg Är inte bara bilig den går att brytatill önskad kulör bara att hitta en servis minded färg handlar .2-komp färg fungerade fint med vanlig brytpasta.Trotts alla förstå sig påare till färghandlare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser